Fjørfe – Delrapport: Alle kanaler
Statistikk som viser innkjøpet av kylling, kalkun og annet fjørfe i alle omsetningskanaler og fordelingen på dagligvare, storhusholdning og KBS for hovedgruppene.
Rapporten inneholder innkjøpet i kilo og verdi for de siste 4 årene og prognose for inneværende år og neste år.
VAREGRUPPENE:
Det er egne grupper for ferske og egne grupper for fryste stykningsdeler av kylling. Det er ytterligere inndeling i gruppene: Ubearbeidet, marinert/krydret, grillet/stekt for alle stykningsdeler for ferske og fryste kyllingprodukter.
For kalkun, fjørfekaker, deiger og farser og pålegg er det egne grupper for ferskt og fryst.Fjørfepålegg er i tillegg delt inn helt og skåret pålegg.
- Kylling (hel, fileter, lår, vinger, over-vinger, strimlet/delt)
- Kalkun Rå uoppbundet/hel
- Kalkun, rå, fileter
- Kalkun, rå, lår, strimlet og delt
- Høns
- And
- Gås
- Villfugl
- Fjørfepålegg
- Fjørfedeiger / farser
- Fjørfekaker
- Panerte produkter av fjørfe
- Fjørfekaker
- Wienerpølser fjørfe
- Grillpølser fjørfe
- Kjøttpølser fjørfe
- Spesialpølser fjørfe
- Andre fjørfeprodukter
Rapporten er kommentert og illustrert med grafer. De største leverandørene er oppgitt.
Bruksområder: Se trenden siste 4 år pr. hoved varegruppe og forventet utvikling i år og neste år.
Legge inn egne tall og vurdere egen markedsutvikling/andel.Grunnlag for egnene strategi/budsjett-mål. Følge snitt-prisene på ulike stykningsdeler/produktgrupper.
Format: PDF dokument sendt på mail. Pris: Kr. 7 600 (eks. mva).